Παράθυρο στο παρελθόν

Παράθυρο στο παρελθόν

Κυριακή 11 Μαΐου 2008

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ

Ποιος είπε πως η απιστία είναι παράνομη;
-Γυναίκα, βάλε και κανένα καινούργιο εσώρουχο, όλο τα ξεχειλωμένα βάζεις στην βαλίτσα.
-Μα, είναι ασιδέρωτα!
-Να πάρει..
-Θέλεις σεντόνια.
-Μα και βέβαια, αφού ξέρεις τι σιχασιάρης είμαι.
-Και τι ώρα έρχεται η λεγάμενη;
-Κατερίνα, πόσες φορές σου έχω πει να μην ζηλεύεις. Μέχρι τις αρχές του Ιούνη θα είμαι μαζί της. Α να σου αφήσω την διεύθυνση του ξενοδοχείου, να έρχεσαι να παίρνεις τα άπλυτα. Δεν θα είναι και πολλά, ξέρεις εσύ, μόνο τα σεντόνια θα χρειάζεται να αλλάζω τακτικά.
-Τα γυαλιά σου να μην ξεχάσεις. Να σε παίρνουμε τηλέφωνο καθόλου;
-Χμμμ, ίσως, μπορεί τέλος πάντων, αν πάρει φωτιά το σπίτι αφού πρώτα πάρεις την πυροσβεστική, μετά πάρε και μένα.
-Και οι φίλοι σου, τα παιδιά.
-Αααα πόσες φορές να σου το πω δεν θέλω να με διακόψει κανείς. Όσο περισσότερο την ικανοποιήσω τόσο νωρίτερα θα φύγει. Αν δεν το ευχαριστηθεί, τότε ….
-Και με αυτό το glob τι θα το κάνεις;
-Blog ρε γυναίκα blog. Τα glob είναι κάτι άλλο.
-Α καλά, μην θυμώνεις, τι θα γίνει με αυτό το ….πώς το λένε;
-Θα παραμένει κλειστό μέχρι νεωτέρας. Αν καταλάβει πως δεν την προσέχω και την παραμελώ θα γίνει έξαλλη. Αχ και πόσο μου αρέσει όταν κάνει ότι θυμώνει.
-Τέλος πάντων εσείς ξέρετε καλύτερα. Μόνο μην την αφήσεις έγκυο.
-Μα εννοείται, αυτό μας έλειπε τώρα. Φιλάκι;
-Καλή διασκέδαση γλυκέ μου!
-Και στα δικά σου αγάπη μου.
ΥΓ. Ας κάνουν υπομονή οι φίλοι μου που δεν συμμετέχω προσωρινά αλλά δεν γίνεται αλλιώς είμαι βαθιά ερωτευμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: